• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası
  • https://www.facebook.com/PolatderesiKulturYardimlasmaDernegi/
  • www.twitter.com

                          

PD PLUS DAVET SALONU ÇOŞKUYLA AÇILDI

Polatderesi derneği salonu yeni konsepti ile siz değerli üyelerimizin hizmetine girdi.Açılış kurdelesini pendik kaymakamı Mehmet Yıldız belediye başkanımız Ahmet Cin ve protokol ile birlikte kesti.Açılışa katılan,emeğ geçenlere teşekkür ederiz.

 Gururluyuz, mutluyuz! 

Polat Deresi Derneği’ne yakışır; şık, konforlu ve modern konferans salonumuzun açılışını büyük bir coşkuyla gerçekleştirdik! 



Bu özel günümüzde bizleri yalnız bırakmayan; başta üyelerimize, Pendik Kaymakamımız Sayın Mehmet Yıldız Bey’e, Pendik Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Cin Bey’e, MHP Pendik İlçe Başkanımız Sayın Muharrem Kır Bey’e, Vadi federasyonu başkanı Ersoy özbeke.Sivasspor as başkanı Yücel Aydın,a Suşehri dernek başkanı Erdem Bayraklıya  ve adını yazamadığımız tüm STK temsilcilerimize ve siyasi parti temsilcilerine Belediye encümenlerine ,üyelerimize  katılımları  ve destekleri için teşekkürlerimizi sunarız. Hayırlı uğurlu olsun.

Not:açılış resimlerine Foto galeriden ulaşabilirsiniz.

48 kez okundu

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın