Gururluyuz, mutluyuz!
Polat Deresi Derneği’ne yakışır; şık, konforlu ve modern konferans salonumuzun açılışını büyük bir coşkuyla gerçekleştirdik!

Bu özel günümüzde bizleri yalnız bırakmayan; başta üyelerimize, Pendik Kaymakamımız Sayın Mehmet Yıldız Bey’e, Pendik Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Cin Bey’e, MHP Pendik İlçe Başkanımız Sayın Muharrem Kır Bey’e, Vadi federasyonu başkanı Ersoy özbeke.Sivasspor as başkanı Yücel Aydın,a Suşehri dernek başkanı Erdem Bayraklıya ve adını yazamadığımız tüm STK temsilcilerimize ve siyasi parti temsilcilerine Belediye encümenlerine ,üyelerimize katılımları ve destekleri için teşekkürlerimizi sunarız. Hayırlı uğurlu olsun.

Not:açılış resimlerine Foto galeriden ulaşabilirsiniz.